Николай Иванов е Управител на хотелска верига „Тракийски хотелиери“ ЕООД, част от голямото семейство на „Асарел Медет“ АД.
Компанията предлага на своите гости услугите на пет хотела от различни дестинации:
- Каменград ХОТЕЛ & СПА**** – четиризвезден комплекс в гр. Панагюрище, предлагащ качествени СПА и Уелнес услуги, в комбинация с добре развити конферентен и спортен център;
- Бутикова вила Сокол****, к.к. Боровец – построена във Викториански стил и обгърната от вековна борова гора;
- Парк хотел Асарел, гр. Панагюрище – сред живописната зеленина на парка на Панагюрище, хотелът ще ви посрещне в уют и комфорт;
- Хотел & СПА „Земята и хората“ гр. София – Вашето място за почивка и бизнес в столицата и
- Най-новото бижу – Хотел Антеа****, гр. Созопол, разположен на живописна скала със спираща дъха гледка към Залива и Стария град.
В разгара на летния сезон ето какво сподели той пред нашия екип:
B.N.Какво е необходимо, за да се развива успешен туризъм по Южното ни Черноморие?
Николай Иванов: За успешното развитие на туризма по Южното Черноморие е необходим цялостен подход, включващ подобряване на инфраструктурата, насърчаване на устойчив и екологично отговорен туризъм, подобряване на качеството на услугите и разнообразието от туристически атракции за привличането на различни групи посетители. Освен това, не на последно място разбира се, от ключово значение е инвестирането в обучение и усъвършенстване на знанията и уменията на персонала.
B.N. В разгара на лятото сме. Вие лично, какво очаквате от този летен сезон след обновяването на хотел Аntea?
Николай Иванов: Старая се винаги да мисля позитивно и сега също съм изпълнен с оптимизъм за текущия летен сезон. След пълната трансформация на хотел Antea, гостите могат да се насладят на едно несравнимо изживяване. От уюта на стаите с пленителна гледка към морето или града, декорирани в тон с интериора на целия хотел и умело предавайки морския дух на древен Созопол, до кулинарните изживявания, които ги очакват в ресторанта, уникално разположен на няколко скали докосващи морето.
Енергията, която дава местоположението на хотела, съчетана с отлично обслужване и подбрани кулинарни изкушения, ще накара нашите клиенти да се отдадат на една заслужена почивка и да създадат незабравими спомени.
Мисля, че при наличие на добра локация и отличен завършен продукт, интерес винаги ще има, както и търсене от страната и чужбина!
B.N. Според вас достижима ли е скоро целта „Созопол – дестинация за четири сезона“?
Николай Иванов: Считам, че „Созопол – дестинация за четири сезона“ е напълно постижима цел и то не в много далечното бъдеще, стига да можем да разширим предлаганите туристически атракции, да включим културни, спортни и други подходящи събития, които могат да привлекат посетители и извън топлия сезон. Морето, също като планината, е хубаво във всеки сезон, стига предлагането да е атрактивно и да успее да събуди интерес в потребителя.
B.N. Вашата верига „Тракийски хотелиери“ оперира с няколко хотела в различни дестинации в България, по какъв начин успявате да привличате туристите?
Николай Иванов: Нашата маркетингова стратегия за привличане на туристи, включва комбинация от различни методи – социални мрежи, дигитален маркетинг, активно участие в хотелиерски събития в страната и чужбина, поддържане на контакти с най-широка база туроператори и агенти, за да достигнем до възможно най-голям брой потребители, за които нашия продукт би бил от интерес.
Фокусът ни е да предлагаме висококачествени услуги с уникални и персонализирани изживявания за всеки гост. Доказано е, че няма по добра реклама от доволния клиент и ние се стремим да задоволим нуждите на всички наши посетители, което би ги превърнало в наши лоялни клиенти и биха ни препоръчали на свои приятели и познати.
За повече информация посетете: anteahotel.bg
За още новини следете профилите на хотел Antea в социалните мрежи: Facebook, Instagram