До горе
16 дек.

ЗА ЦЕНИТЕЛИ И ХОРА С ИЗТЪНЧЕН ВКУС

Bottleshockshop - Стефан Димитров

„Изисквайте повече, наслаждавайте се на всяка глътка и продължавайте да сбъдвате „красиво“ мечтите си.“ – казва Стефан Димитров.

Той е от хората, които смесват слушането с говоренето за виното и добрия живот и успяват да го съвместяват, защото разбират и двете страни на сцената. Винаги е удоволствие да си поговорим с него, но в този разговор се постарахме да научим много повече за новото му начинание от вече една година – създаването на бранда верига магазини „Bottleshockshop“.

Bottleshockshop - Стефан Димитров

B.N. Какво отличава „Bottleshockshop“ от останалите магазини, специализирани в продажбата на алкохол и премиум напитки?

Стефан Димитров: Важно е не какво те отличава, а как усещаш себе си в бизнеса. Нашите приятели, клиенти и фенове на марката все ни казват, че има някаква притегателна сила в тези магазини. Отличаваме се със слънчев персонал и брутално вкусна гама продукти. А и с доставката ,която е  24 часа 7 дни седмично. Гъвкави сме и можем да реагираме по всяко време ,спрямо нуждите на клиента.

 

B.N. Кои са бестселърите в магазините Ви?

Стефан Димитров: Няма нещо, което да не сме опитали. Всяка опаковка и бутилка, която стои на рафта има изключително дълъг път в селекцията, която правим всички в този опасно вкусен бизнес.

 

B.N. Какво според вас е бъдещето на онлайн продажбите във вашия бранш?

Стефан Димитров: Умишлено забавихме над 6 месеца с пускане на наш oнлайн магазин, но това е заради детайлите по него, защото всички вярваме в модерната търговия и искаме да дадем нещо удобно и предизвикателно на нашите фенове и приятели.

 

B.N. Как се отрази на продажбите извънредното положение заради пандемията?

Стефан Димитров: От 20 години съм търговец и моята история не познава по тежка криза във всички сектори около нас. Ще оцелеят гъвкавите. Спазвайки Ин Ян си е на лице, че някои спечелиха, а други не.

“Bottleshock” е там и без анализ дали е трудно или не ние ще продължим да влагаме тази енергия, за да зарадваме тяхно Величество Клиентите.

 

B.N. Как се промени поведението на клиентите по време на извънредното положение и след отмяната му?

Стефан Димитров: Всеки трудно преминава период на локдаун, болести и загуби. Мога да говоря много за промяната на потребителката кошница и менталните промени на краен консуматор, но ще вляза в детайли и за геополитиката. Към момента мога да се усмихвам и да заявя, че заключени или не ние от  “Bottleshock”, продаваме умерено и бележим сигурни и все повече нови клиенти, като старите си остават усмихнати с нас със сутрешното си кафе.

Bottleshockshop

B.N. Как оценявате бизнес климата в България?

Стефан Димитров: България не е бедна икономика а малка икономика т.е. това е пазар, който бързо се насища на стоки, колкото и да са УАУ те. Потребителите в днешно време бързо износват желанието си към всичко класическо и скучно, а колкото и да е лъскаво то. Борбата в тази малка икономика е, че не големия ще изяде малкия, а бързия бавния. Пожелавам на всички да са бързи и адаптивни в предстоящата страшна финансова криза, защото тя сега започва.

 

B.N. В навечерието на коледно- новогодишните празници, какви са предпочитанията на клиентa в момента ?

Стефан Димитров: Разнообразието радва хората. Продукти в златната среда цена=качество са предпочитани, а и в крайна сметка подарявайки нещо трябва да седиш гордо с подаръка си в ръка и да е подарен от душа. Не трябва да забравяме да се радваме на тези моменти!

Bottleshockshop

B.N. Кое се търси и купува най-много?

Стефан Димитров: Детайлно избраното портфолио в магазините радва и ще продължава да радва клиентите ни. Всички наши клиенти са с изтънчен вкус и внимание към детайла. Знаят какво търсят и никога не купуват посредствени стоки. Всичко предлагано от нас се търси, а и в крайна сметка това е една малка тайна за огромен успех.

 

B.N. Какви са плановете на „Bottleshockshop“ за развитие през 2022г.?

Стефан Димитров: Тук ще има малко догадки, като всички наши клиенти знаят, че ние ги радваме и те очакват нашите нови изненади. Пред 2022 ние ще продължим да растем, като ще подскажа, че едно от 7-те неща нови за 2022 година е трети обект, който в момента се подготвя и ще е още по, както само ние го правим.

 

B.N. Какво е Вашето послание към нашите читатели ?

Стефан Димитров: Изисквайте повече, наслаждавайте се на всяка глътка и продължавайте да сбъдвате „красиво“ мечтите си. Ние сме някъде там и сме готови да допринесем за усещането на вашата звездна нощ. Рафтовете ни са Ваши.