До горе
23 юли

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕМ CERAVE?

Cerave

„Правилното почистване на лицето е решаващата първа стъпка към ефективния ритуал за грижа за кожата“ казва дерматолога д-р Тед Лейн

Историята на CeraVe започва през 2005 г., когато експертите забелязват, че много от състоянията на кожата, като акне, екзема, псориазис и суха кожа, имат нещо общо помежду си, а именно: нарушена защитна бариера на кожата. Разработени с дерматолози, продуктите CeraVe предлагат грижа за кожата, която съдържа три основни серамида, както и революционната MVE технология, която доставя активните съставки поетапно в кожата и помага за възстановяване на естествената ѝ защитна бариера.

През тази година НОВО ГЛОБАЛНО ПРОУЧВАНЕ НА американския бранд CERAVE РАЗКРИВА, ЧЕ 64% ОТ ХОРАТА СА ПРОМЕНИЛИ РИТУАЛИТЕ СИ ПО ПОЧИСТВАНЕ НА КОЖАТА ПРЕЗ ПОСЛЕДНАТА ГОДИНА – И ТО НЕ ВИНАГИ КЪМ ПО-ДОБРО.

Бранда  е стартирал партньорство с водещи дерматолози за развенчаване на погрешни схващания и споделяне на експертни съвети, с което да се помогне на потребителите да променят към по-добро навиците си за почистване.

През изминалата година почти всеки аспект от ежедневието на хората претърпя коренна промяна – полаганите за кожата грижи не бяха изключение от това. Според резултатите от най-новото проучване на американския бранд CeraVe, проведено онлайн от IPSOS в 23 държави (България е една тях) и обхващащо 10 100 души, 64% от хората в световен мащаб споделят, че ритуалите им по почистване са се променили през последните 12 месеца. Българите не са изключение – 28% от тях почистват лицето си по-често, а 18% – по-дълго. В контекста на това „ново нормално“ в хигиенните навици на хората достъпът до надеждна дерматологична информация е по-важен от всякога. Въпреки това през същия този период от време, само 11% от хората са получили информация как да почистват кожата си директно от дерматолог; повечето от респондентите споделят, че разчитат за това на семейството и приятелите, както и на социалните медии, от които черпят информация за почистването на лицето и избора си на ритуал. За да се справи с този пропуск в информираността на хората, през юли CeraVe си партнира с водещи дерматолози по кампанията си „Да почистим лицето си по препоръка от дерматолог“.

Cerave

Ефектът на пандемията върху почистването на лицето

С промяната в ежедневните навици и здравната обстановка през последната година, повечето хора по света търсят нови ритуали по почистване на лицето. Според резултатите от глобалното проучване на бранда CeraVe по-голямата част (90%) от хората съобщават, че пандемията е дала отражение върху ежедневието им, а 28% от тях – че състоянието на кожата им се е променило изцяло в резултат на фактори, свързани с пандемията. Тези промени обхващат и почистването на лицето, като 64% от хората са променили навиците си за почистване на лицето през последната година. Например, в България 99% споделят, че ежедневно почистват лицето си. В дните, когато не го правят, 83% наблюдават как имат загуба на самочувствие, ниска енергия или нежелание да общуват с другите.

 „Важно е пациентите да се консултират със своя дерматолог, за да изберат продукт за почистване, който да има балансирано pH, да не  ъдържа аромати и да има съставки, които успокояват, така че да не се нарушава защитната бариера на кожата.“ – казва д-р Тед Лейн.

Д-р Даниела Делчева, дерматолог също ни съветва:

Да го направим като би препоръчал дерматолог: Макар и високо ценени, съветите на дерматолозите не се използват достатъчно

По време на това глобално движение за промяна в ритуала по почистване на лицето през изминалата година, повечето хора не са получили информация от дерматолог. Макар и 59% от хората да са убедени, че съветите от дерматолог биха били полезни за кожата им, само 11% са получили информация от дерматолози относно правилното почистване на лицето през това време. Всъщност 37% от респондентите дори и не са се замисляли да поискат съвет за почистване на лицето при посещенията си при дерматолог. За последната една година, в България този процент е 39%.

Макар и потребителите да могат да намират полезна информация онлайн, лесно могат и да бъдат допуснати грешки, когато не се използват дерматологични източници. Следните примери и резултати от проучването са често срещани погрешни схващания и този тип поведение би могло да доведе до увреждане на защитната бариера на кожата:

  • 69% от респондентите използват топла и гореща вода за почистване на лицето си; българите не се различават значително – предпочита се топлата вода
  • 67% от респондентите не използват продукти за почистване с балансирано pH
  • 42% от респондентите използват само вода за почистване на лицето си. В България този процент е 53%, което е повече от половината интервюирани
  • 31% от респондентите усещат кожата си „скърцащо чиста“ след почистване, което може да означава нарушена защитна бариера на кожата. В България 65% споделят това твърдение!
  • 30% от респондентите смятат, че почистването не може да помогне за възстановяване на защитната бариера на тяхната кожа

Вместо да търсят съвет от дерматолози, потребителите все повече получават информация от дигиталните канали. Близо половината (44%) от респондентите отговарят, че през тази година са увеличили потреблението си в социалните мрежи, а 48% от респондентите казват, че пресата и онлайн източниците са били главният им източник на информация за съвети относно правилното почистване на лицето, като в България процентът е още по-висок – 57%. Миналата година пресата и онлайн източниците са се ползвали с по-голяма тежест пред преките препоръки от семейство и приятели.

CeraveВъпреки нарастването на влиянието на дигиталните медии върху навиците за почистване на лицето, респондентите разбират колко необходимо е внимателно да подбират съдържанието, на което да се доверят. В тази връзка 2 от 3 (67%) от респондентите са съгласни, че онлайн съветите за грижа за кожата не винаги са правилни.

През месец юли американския бранд CeraVe има за цел да предостави директно на потребителите съгласувана с дерматолози информация относно почистването посредством връзки с обществеността, инфлуенсър кампания и дигитална кампания под надслов „Да почистим лицето си както би препоръчал дерматолог“.  В кампанията ще  ще участват водещи дерматолози в академичните среди, включително проф. д-р Майкъл Дж. Корк и д-р Валери Календер, както и влиятелни дерматолози, включително д-р Дъстин Портела (с повече 1,3 милиона последователи) и д-р Муниб Ша (с повече от 7,5 милиона последователи). Кампанията има за цел гласът на тези дерматолози и техните послания да достигнат до повече потребители, като им предоставя информация за правилното pH, ароматите и съставките в почистващите продукти и за развенчаване на ключови заблуди.

Проучването разкрива ясни резултати за тези, които са следвали съветите на дерматолог за ритуала им по почистване на лицето през изминалата година. Тези респонденти са показали тенденция към по-добри ритуали по почистване (включително ежедневно миене и използване на продукти за почистване за лице, които е по-вероятно да са с балансирано pH, тествани за алергия или без аромати) и по-добри навици за грижа за кожата след почистване. Те са и два пъти по-склонни да съобщават за подобрение в състоянието на кожата си през същия период:

  • 59% от тях използват почистващ продукт за лице [спрямо 41% от респондентите, които не са се консултирали с дерматолог]
  • 76% от тях смятат, че почистващият продукт поддържа защитната бариера на кожата [спрямо 60% от респондентите, които не са се консултирали с дерматолог]
  • 25% от тях съобщават, че състоянието на кожата им се е подобрило през последната година [спрямо 12%, които не са се консултирали с дерматолог]

Много пъти сте чували, че почистването на лицето е първото и основно условие за здрава кожа. Изследване на американската дермакозметична марка CeraVe показва, че 64% от хората са променили начина, по който почистват на кожата през последната година, но не винаги към по-добро. В рамките на кампанията „Почистване на кожата според препоръка на дерматолог“ напомняме на потребителите, че дерматолозите са единственият подходящ източник на информация.

Повече за продуктите може да научите на: cerave.bg